vanWerdeFlorida2015.reismee.nl

Weer terug naar Fort Myers

Voor we gisteren naar bed gingen hebben we nog snel even gevraagd hoe laat we konden ontbijten. Omdat het ontbijt tot 9.00u open is, besluiten we een wekker te zetten. Bij dit ontbijt kunnen we weer zelf verse wafels bakken en die zijn altijd erg lekker, zo ook deze keer.

Na het ontbijt gaan we nog een uurtje terug naar bed om zo uitgerust aan de reis terug naar Fort Myers te kunnen beginnen. Omdat we om 15.00u hebben afgesproken bij de villa en wij reeds om 13.00u aankomen besluiten we de openstaande 2 uur te benutten om de Tanger Outlets te bezoeken. Vorig jaar hebben we de nodige kleding hier gekocht bij de outlet van Tommie Hilfinger. Dit jaar slaan ze echter de plank mis, en zijn duurder dan de andere stories waar we eerder waren. Ook bij Under Armour lijkt het mis te gaan, want een gaaf shirt voor Jordy is er niet in zijn maat. Maar gelukkig vindt hij zelf nog een ander mooi shirt.

Papa kan deze vakantie goed slagen bij Guess, en ook deze keer vinden zowel Jordy als papa hier een mooi T-shirt. Ook de tijd is voorbij gevlogen, want we zullen moeten haasten om niet al te laat bij de villa aan te komen.

Een kwartier later dan gepland staan we voor de deur en zullen we kennis maken met de huiseigenaar, medebewoner voor de komende 3 nachten, best spannend! Gelukkig is de man vrij makkelijk en hij laat gelijk het huis zien. De rechterkant van het huis is geheel ter onze beschikking. Daaronder valt een grote slaapkamer met televisie en directe toegang tot het zwembad. Een grote inloopkast voor de kleding en de koffers. Een eigen ruime badkamer, inclusief eigen toilet. En als toetje voor Jordy nog een kamer met een playstation 3, mocht hij zich vervelen. Daarnaast heeft het huis en fijn zwembad en een jacuzzi. Ook Willy de Jac Russel is inmiddels dikke vrienden met ons.

Hengels mogen we zo gebruiken, en Dave zoals de huiseigenaar heet leert Jordy hoe je de hengel moet optuigen. Helaas begint het erg hard te onweren, waardoor er vanavond niet meer gevist kan worden achter het huis. Voor morgen wordt er ook geen goed weer voorspelt...., hopen dat ze het mis hebben, want we zouden nog graag een keer met de boot weggaan.

Dave heeft een grote en een kleine boot, maar de grote (met o.a. airco, slaapplaatsen enz) lust schijnbaar heel graag benzine, 3x zoveel als de kleine. Daarnaast is de kleine boot van alle gemakken voorzien en kun je met 4 lijnen vissen achter de boot. Dit zou wel heel leuk zijn, maar blijven natuurlijk afhankelijk van het weer.

De geplande bbq gaat deze avond helaas niet door, doordat het weer te slecht is. We besluiten een pizza te laten komen. Een extra Large for the both of us!

Groeten Jimmy & Jordy

Ilse

Denk dat Jordy zich niet snel zal vervelen in en bij het huis.
Hopelijk wordt t weer beter!
Grts van max aan Willy de jackrussel
Knuf aan Jordy

Serge

Wat een gave verhalen weer zeg!!! Lees dat jullie het weer super naar jullie zin hebben daar.
Grtjs

Daan

Fijn te lezen dat jullie het super hebben samen! Wat een avonturen zeg! Ben helemaal niet jaloers hoor!! ???????? geniet er nog even van!!

Erik en Carly

Hè shoppers, het ziet er weer super uit op jullie nieuwe plek nu nog hopelijk super weer. Groetjes