vanWerdeFlorida2015.reismee.nl

Van alleen samen, naar samen alleen

Onze laatste dag in Orlando is aangebroken, dat voelt vreemd aan. Misschien ook wel omdat we voor vandaag geen plannen hebben. Er is wel over nagedacht, maar we weten het gewoon nog nog niet. We staan daarom op oud op en nemen wat mogelijkheden door. Nog een keer naar het strand valt af, morgen moeten we namelijk al de nodige kilometers maken. Het ene na het andere valt af, maar nog een keer naar de Universal parken blijft bij ons terugkomen.

Omdat we verwachten dat het wel druk zal zijn bij de attracties, kijken we op de site wat 2 van deze passen kosten. Onbeperkt in de attracties bij beide parken is voor ons tweeën met 200 dollar niet goed te maken. Alle attracties 1 keer met voorrang is 160 dollar totaal. Dat gaat hem niet worden.

Zoals de titel aangeeft is er nog een derde mogelijkheid die wij in het verleden nooit benut hebben. Vaak is er een single lane, waarbij je als opvulling wordt ingezet. Je zit niet bij elkaar in de attractie, maar vaak 1 rit later. Van alleen samen in een attractie, gaan we nu dus samen naar binnen en doen we de attractie alleen.

Het lijkt wel of we nog sneller aan de beurt zijn dan met onze expressen die we eerder hadden. We gaan weer in alle attracties en sommige zelfs meerdere malen. Een goede keuze uiteindelijk. Ook zijn we vandaag met de benenwagen gegaan, ons hotel ligt op 15 minuten lopen en zo kunnen we mooi wat strand calorieën verbranden ( en parkeergeld uit sparen)

We sluiten af met en yoghert ijsje bij Menchie's. Het laatste wat we gelezen hebben is dat deze ijsjes overigens 15 % van de dagelijks benodigde hoeveelheid calcium bevatten, caloriearm zijn en van verse producten gemaakt zijn. Dit zijn dus niet de laatste ijsjes geweest haha!

Om 5 uur zijn we terug in het hotel en willen we even onze benen rust geven. Dit plan wordt echter gewijzigd in een uurtje Wet 'N Wild. We zagen dat het niet druk was, dus nog snel even profiteren.

Na het eten rijden we nog even naar de Fun Spot. Dit is een soort kermis, waar we nog even wen kleine ronde maken. De benen zeuren echter dat ze naar huis willen, dus geven we daar maar aan toe!

Morgen vertrekken we richting Tampa om daar een wedstrijd Baseball bij te wonen van Tampa Bay Ray's.

Grts de genieters

ilse